lørdag 17. september 2011

Kamper siste uken


De siste 7 dagene har vi spilt 3 kamper. Sist lørdag møtte vi Lyn hjemme og tapte 3-1. Jeg var ikke tilstede, men av tilbakemeldingene jeg har fått forstår jeg at det var en blek forestilling av dere. Torsdag møtte vi Gruner på Ekeberg. Vi spiller ingen god kamp, men leder allikevel 3-1 til det gjenstår et kvarter, men taper til slutt 4-3. Det siste kvarteret av denne kampen er vel det absolutte bunnivået jeg har sett av dere så lenge jeg har vært trener (og det begynner å bli en stund nå). Desto bedre var innsatsen mot Årvoll i dag, riktig innstilling og tenningsnivå er viktig dersom man skal vinne kamper. Uten innsats og vilje kommer man ingen vei, i dag var vi bra på dette. Morsomt at også 98-guttene viste at de kan bidra for oss. Viktig at vi legger inn gode treninger fremover nå for å heve nivået ytterligere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar