mandag 24. oktober 2011

Del 2 –lotteri på Senter Syd:

Lørdag 12. november, kl 12 – kl 18
(lotteri, steker vafler og pakker i poser for kundene på ICA)

Denne gangen er det disse som skal stille:

Amin El, Kim Andre, Robert, Hadi, Shahin, Bakhtash, Aksel, Diyar, Christian
+ deres foreldre. (Lagleder og trenere trenger ikke stille med voksen.)

Resten av guttene på laget stiller også og hjelper til

Kl 12:00 – kl 15:00:
Amin El, Kim Andre, Robert + foreldrene deres
og Christian, Tormund, Nico, Jakshan, Magnus

Kl 15:00 – kl 18:00
Hadi,
Bakhtash, Shahin, Diyar, Aksel + foreldrene deres
og Markus, Amiin A, Mutasim, Essay, Faisal

---
VIKTIG!

Svar med kommentarknappen her på hjemmesida (eller send en e-post eller sms)

Dere som skal stille med en forelder
Du skal svare: ja, jeg kommer med en voksen

Resten av gutta
Du skal svare: ja, jeg kommer og hjelper til

---
Vi trenger ikke flere gaver til loddtrekningsbordet, vi har nok fra forrige gang
J
Men har du noe fint du godt kan bli kvitt, så ta det likevel med som gave til lotteriet.

Jeg sørger for å sette opp bord til kl 12:00. Jeg lager plakater, bestiller lodd og skaffer vekslepenger.

Hilsen Kristin
kristin.falck[a]gmail.com
41578767

15 kommentarer:

  1. Hadi kommer med voksen. Vaffelrøre og?

    SvarSlett
  2. Ja - ta med vaffelrøre! Jeg sørger for syltetøy og servietter :)

    SvarSlett
  3. Da er melding om at Kim Andre også stiller med voksen og vaffelrøre mottatt

    SvarSlett
  4. Da er melding om at Aksel stiller med forelder, men bytter til andre vakta istedet.

    Kan Baktash, Shain eller Diyar ta førstevakta istedetfor andre vakta?

    SvarSlett
  5. OK for meg (Pierre), dette styrer du

    SvarSlett
  6. Diyar kommer med voksen, men kan ikke bytte til første vakta.

    SvarSlett
  7. Amiin kommer og hjelper til

    SvarSlett
  8. Faisal kommer og hjelper til :)

    SvarSlett
  9. Baktash kommer, noe jeg må ta med???

    SvarSlett
  10. Shahin Kommer med voksen ;) skal jeg ta med noe ?

    SvarSlett
  11. Dere som kommer med voksen kan ta med vaffelrøre, det er det eneste dere trenger tenke på. Resten ordner jeg.

    SvarSlett
  12. Shahin - har dere mulighet til å ta første vakta istedetfor andre vakta? Fra kl 15 til kl 18?

    SvarSlett
  13. Blæh - jeg skrev feil
    - om dere kan ta fra kl 12 - kl 15 var sprøsmålet (istedetfor fra kl 15 til kl 18)

    SvarSlett