torsdag 3. februar 2011

Moss Interrevisjon Cup lørdag og evnt søndag

Til helgen er det ny innecup i Moss, spilles i Mossehallen. Vi har med ett lag i denne cupen. Noen av guttene er slitne og har bedt om å få stå over, for at flest mulig skal få være med og få spilletid, har vi gjort det slik at noen av guttene kun spiller enten lørdag eller søndag. Vi tar med begge draktsettene. Guttene må selv ordne/avtale transport. Lørdag er det avreise fra plasthallen 07:30! Evnt avreise søndag gir jeg beskjed om på lørdag når vi vet om vi evnt er videre til sluttspill. Laguttak med spilledager i parentes:

Hamzah (hele helgen)
Faisal (hele helgen)
Kim A (hele helgen)
Jakshan (hele helgen)
Shahin (hele helgen)
Tormund (hele helgen)
Markus (lørdag)
Mutasim (lørdag)
Bakhtash (lørdag)
Vetle (søndag)
Thomas (søndag)
Christian (søndag)

Dersom noen ikke kan være med, trenger jeg beskjed så fort som mulig. Torstein og jeg kommer til å dele på oss, slik at Torstein er med guttene på lørdag, jeg er med på søndag.

Link til cupsidene; http://www.mossfk.no/cat/187.aspx

3 kommentarer:

  1. hvor mange kamper er det på lørdag?

    SvarSlett
  2. Jeg Skal ikke spille cupen, du kan ringe pappa og snakke med han


    Hilsen shahin

    SvarSlett