tirsdag 1. juni 2010

ArvikaCup

Det nærmer seg tidspunkt for ArvikaCup. Vi er påmeldt med ett lag (11'er). Vi trenger tilbakemelding på hvem som skal være med. Avreise blir enten torsdag 17.juni (kveld) eller fredag 18.juni (morgen). Hjemreise blir søndag 20. juni. Vi bor og spiser på skole i Arvika. For de som ikke har vært med tidligere; dette er en fin turnering på gode gressbaner, muligheter for å bade, og veldig sosialt. Vi regner med at guttene må betale en egenandel på 300,- dersom de skal være med. Fristen er egentlig utløpt, trenger derfor at dere benytter kommentarknappen og svarer meg så fort som mulig om dere skal være med.

16 kommentarer:

  1. jeg skal bli med, hilsen Markus

    SvarSlett
  2. Jeg skal være med, hilsen Vetle ;)

    SvarSlett
  3. Jeg skal bli med, hilsen Faisal

    SvarSlett
  4. Ja :) jeg skal Bli Med


    Hilsen Shahin :)

    SvarSlett
  5. Jeg Kommer, Hilsen Robert:D

    SvarSlett
  6. hellojs, Jakshan kommer han gitt!

    SvarSlett
  7. Ja, jeg kommer!


    Hilsen Diyar :)

    SvarSlett
  8. Helloisen sveisann!! Christian komer han vettu :P !!

    SvarSlett
  9. heisann,hoppsann!! Tormund kommer
    hilsen Tormund

    SvarSlett
  10. Chippi kommer! hilsen duy.

    SvarSlett
  11. Halloo (:
    Amiin Skal Bli Med (:

    Amiin ;)

    SvarSlett
  12. duy tror allikavell han ikke kan være med fordi han skal kanskje bruke krykker i 4 uker.

    SvarSlett
  13. Hei Kim-Andre blir med..god tur til alle,hilsen jeanette (mamma Kimi)

    SvarSlett
  14. Neimen heisann brudern. idag har det vært en fin dag!!! Og han Nico kommer!

    SvarSlett
  15. Diyar blir ikke med.

    SvarSlett