onsdag 17. mars 2010

Takk for meg

Hei alle spillere og voksne rundt laget

Som de fleste kanskje vet har Herman tatt en pause fra fotballen, og satser nå på langrenn. Om det er en pause eller varig farvel gjenstår å se, men jeg føler det uansett naturlig å gi meg som lagleder og gi plassen til en annen som det heter. Denne gjengen fortjener en bedre lagleder som kan være tett på alt som skjer og som har det rette engasjementet. Det er jeg rimelig overbevist om at dere finner. Det finnes flere gode kandidater blant dere.

Lykke til videre! Dere er en flott gjeng, både spillere og voksne, og ikke minst et kjempelag som jeg har opplevd masse positivt sammen med over mange år (siden gutta var 5 år). Mye gode minner!

Og takk for det... :-)

2 kommentarer:

  1. Takk for innsatsen Tore, vi har hatt mange gode opplevelser med gutta siden oppstarten i 2004. Lykke til med Herman/Langrenn. Vi snakkes vel :)

    SvarSlett
  2. Bare så du vet det - din avgang som lagleder er ikke gått upåaktet hen. Det ryktes at en flaske med edle dråper er i anmarsj, som takk for mange år med stødig styre! Om du har tid og anledning til å stikke innom gressbanen neste torsdag rundt kl 18:30, så får du noe å kose deg med i påsken? Ellers får vi komme tilbake til når, hvor og hvordan den overleveringen vil finne sted :-)

    SvarSlett