torsdag 7. april 2011

ut og tjene penger til cuper og turneringer!

Fredag før påske, 15.april kl 15:00 til kl 20:00 på Senter Syd
Vi holder lotteri, steker vafler og pakker i poser for kundene på ICA

Dette skal alle gjøre:
1. Bidra med minimum to premier og/eller vaffelrøre.
(Leveres til Senter Syd 15.april kl 15:00. Dette gjelder alle, også de som ikke har vakt.)

2. Finn frem den gamle Senter Syd drakta.
3. Sørg for at guttene oppfører seg skikkelig! Og still
med en voksen

VIKTIG!!!
Foreldre: SEND MEG EN E-POST! sms eller MELDING/kommentar her på hjemmesida 
Du skal svare meg senest innen 1.april på at du:
1. Bidrar med gaver (hvor mange) eller vaffelrøre (hvor mye)?
2. Har funnet Senter Syd drakta?
3. Sørger for at gutten din stiller opp og oppfører seg skikkelig og stiller opp med en voksen også?
Tel 41578767, kristin.falck@gmail.com

1.
Forslag til premier: Kake, fruktfat, bok, sokker, vanter, påskepynt, godteri, nøkkelbånd, caps, t-skjorter, badeskum, cd’er, dvd’er. Spør gjerne arbeidsgiver, venner eller andre om gaver som kan doneres til kakelotteri for fotballaget vårt.
2. Jeg trenger beskjed hvor mange som har Senter Syd drakt. Den skal guttene ha på seg denne dagen (t-skjorta) slik at kundene på ICA gir oss masse driks for å pakke i poser for dem :)
3. Halvparten av laget stiller fredagen før påske, den andre halvparten en fredag før sommeren.

Disse har vakta før påske og skal selge lodd, steke vafler og pakke i poser for Ica kundene:
kl 15 – 17.30:
Markus, Hhamzah, Amiin A, Mutasim, Essey + en forelder for hver av gutta!
kl 17.30 – 20:
Tormund, Nico, Jakshan, Magnus, Faisal + en forelder for hver av gutta!

Neste kakelotteri en fredag før sommeren (dato ikke bestemt) fordeles vaktene på: Christian, Amin El, Kim Andre, Robert, Hadi, Vetle, Shahin, Bakhtash, Thomas + foreldre

Jeg sørger for å sette opp bord til kl 15:00 og ta ned bord kl 20:00. Jeg lager plakater, bestiller lodd og skaffer vekslepenger. Lagleder og trenere trenger ikke stille med voksen.

14 kommentarer:

  1. Her fører jeg oversikt over deltakelse på kakelotteriene til påske og sommer.

    Tilbakemelding hittil mottatt:
    Hadi-
    2 ltr vaffelrøre og en gave, både til påske- og sommerlotteri, har Senter Syd drakt og stiller med en voksen til sommerlotteri.

    SvarSlett
  2. Hei Kristin
    Vi stiller med 3 gaver. Skal sjekke om gutta har SenterSyd-drakt, hvis ikke skal jeg få sørget for at gutta får lånt av et annet lag. Pierre

    SvarSlett
  3. Kan ikke komme på trenningen mandag, tirsdag og onsdag(pause), men er klar til kamper.

    Baktash

    SvarSlett
  4. 2ltr vaffelrøre til påskelotteri, har Senter Syd drakt og stiller med en voksen.

    SvarSlett
  5. jeg har ikke senter syd drakt, men stiller med en voksen

    Markus

    SvarSlett
  6. jeg tror ikke jeg har senter syd drakta, men jeg stiller opp med 1 voksen



    JAKSHAN.

    SvarSlett
  7. Jeg stiller med 2 gaver og en voksen

    FAISAL

    SvarSlett
  8. Kim Andre: 2 vaffelrøre og stiller med en voksen til sommerlotteriet

    SvarSlett
  9. Tror ikke Vetle har senter syd drakt.
    Skal få levert minst to gaver før kl. 15.00
    Bård

    SvarSlett
  10. - Mutasim stiller opp med en voksen
    - Han fant ikke senter syd drakten
    - Bidrar med 3 gaver.

    SvarSlett
  11. jakshan kommer med kake og 1 voksen.

    SvarSlett
  12. Markus stiller med røre el gave og voksen
    Robert stiller med røre el gave og voksen til sommeren

    SvarSlett
  13. Shahin stiller opp med en voksen 2L vaffelrøre

    og har senter syd drakt

    SvarSlett
  14. jeg stiller opp med en gave og 1 voksen, men har ikke senter syd drakta.

    Essey Yonathan

    SvarSlett